tirsdag 23. mars 2010

Vår?

Ja, da var det lenge siden sist jeg har skrevet her. Livet er fint. Jeg har vært en tur på Evenes og snart er det påske. Snøen ligger trygt og godt på bakken, så våren lar vente på seg. Det er meldt mer snø utover i uka. Å gå ute nå er helt fantastisk. Det er et par plussgrader i lufta, så det er ikke kaldt. De siste dagene har det vært lett og fint og gå, uten is eller tung snø. Da jeg så folk som gikk birkeeinerrennet på tv fikk jeg lyst til å gå på ski, men enn så lenge, så holder jeg meg til å gå. Jeg har sløvet litt med treningen i vinter og det har ikke kroppen min likt. Men nå er jeg igang igjen.
Ellers koser jeg meg med bøker, kryssord og tv/film. Jeg har en tendens til å lese/se ting som er skummelt(krim) eller trist. Krim kan være spennende og det kan være interessant å lese om hvordan folk lever livene sine på tross av sykdom og lignende. Men jeg lever meg litt for mye inn i det jeg leser og ser, så nå prøver jeg å ikke fylle hodet med negative ting. Dette innebærer blant annet at jeg må prøve å frekventere litt mindre på internett. Man vet aldri hvem eller hva man møter på på internett, så det gjelder å være litt kritisk. Nå koser jeg meg med koselige tv-programmer og koselige bøker. Det finnes både fine og morsomme ting man kan la seg underholde med.

Ingen kommentarer: