tirsdag 7. juni 2011

Ut på tur!

I år ble det arrangert et alternativ for funksjonshemmede under 7/3-toppsturen. Jeg synes det er et flott og viktig initiativ så jeg meldte meg på. Dette er jo et stort arrangement og det er viktig å inkuludere flest mulig. Løypa var lagt opp til at man skulle komme fram med rullestor. For min del betyr det at løypa var enkel og med små sannsybligheter for at jeg skulle snuble og gå på trynet. Det gjorde jeg heller ikke. :) Løypa var akkurat passe lang, været var fint og jeg traff på hyggelige folk underveis. Jeg hadde litt problemer med å finne fram, men det fikk jeg hjelp til av en funksjonær. Det var også en funksjonær som lånte meg hanskene sine da jeg frøs på hendene. Så snille folk det er her i verden. Knærne var vonde, men jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle gå og jeg skulle fullføre. Alt i alt var det en vledig positiv opplevelse og jeg er nå en stolt eier av en topptur-t-skjorte, en diplom, en vond hofte, et vondt kne, en sliten kropp og et godt minne. :)

Ingen kommentarer: