torsdag 27. mai 2010

Snørr, gørr og Blindeforbundet.

Nå har det vært sol i 2 dager og jeg nesten har ikke vært utenfor døren. Jeg har vært syk både på den ene og den andre måten, så jeg har ikke orket noe. Det kjipeste med å være syk er alt man ikke får gjort. Ikke at jeg har så mye å gjøre hele tiden, men jeg vil så gjerne ut i finværet. Ut på tur, handle, lage god mat og gjøre koselig ting. Det er bare de to siste dagene at jeg har følt meg litt oppegående. Så snart jeg får ristet av meg forkjølelsen skal jeg i hvert fall ut og gå tur.
I kveld var det årsmøte med lokallaget i Blindeforbundet. Jeg har blitt spurt om jeg kan overta som leder for styret, men har sagt nei. I kveld ble jeg spurt igjen. Det er absolutt en kompliment å bli spurt, men det føler jeg ikke at jeg har kapasitet til. Det har vært, mildt sagt, laber aktivitet i lokallaget det siste året, men nå skal vi forhåpentligvis få litt schwung over sakene. Jeg trives utrolig godt, så jeg håper på større oppmøte fremover. Det har i hvert fall vært en veldig trivelig kveld.
På lørdag er det MGP-finale. Foreløpig har jeg ingen planer annet enn at jeg vil se det, men det hadde vært koselig med selskap. Vi får se om ikke jeg inviterer noen.

Ingen kommentarer: