tirsdag 1. juli 2008

Jeg er en forumist. Jeg har vært aktiv på diverse foraer i snart 5 år. Selvsagt har jeg hatt pauser hvor jeg har vært lei, men jeg har vært trofast mot Kvinneguiden og Rasteplassen. Akkurat nå er det en (eller flere?) idioter som sprer om seg med eder og galle på kg. Han sprer så mye dritt at moderatorene sikkert er utslitt av å rydde etter han. Ip kan man forandre på, så det er ikke bare bare å bli kvitt han. Det er mulig de hadde hatt bedre kontroll om man måtte registrere seg for å skrive, men det kommer ikke til å skje. Så, da blir det vel å ta en pause til da og finne på noe annet.
Hva gjør man for å få dagene til å gå? Trener, løser kryssord, treffer venner, leser, ser tv og mye mer. Jeg får logge av på kg og se hva livet har å by på. Stort sett er det en del.

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Heisann snuppa. Der var jo du også i bloggverden, velkommen etter.
Utrolig morsomt og blogge, ikke minst å lese litt på andres blogger. Stikker snart innom igjen jeg vettu.
Klem fra meg :)

Cecilie sa...

Hei Elisabeth!
Jeg har jo drevet med litt småblogging før, men er visst ikke helt flink til å følge opp...